Felügyeleti szervek

Gazdasági Versenyhivatal
Cím: 1054, Budapest V, Alkotmány u. 5. (levélcím: 1391 Budapest 5., Pf. 211.) Tel: (1) 472-8900

Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság

Cím: 1133 Budapest, Visegrádi utca 106. E-mail: info@nmhh.hu
Postacím: 1376 Budapest, Pf. 997 Fax: (+36 1) 468 0509

További ügyfélkapcsolati pontok:
Cím: 4025 Debrecen, Hatvan u. 43. Telefon:(+36 52) 522 122
Cím: 3529 Miskolc, Csabai kapu 17. Telefon:(+36 46) 555 500
Cím: 7624 Pécs, Alkotmány u. 53. Telefon:(+3672) 508 800
Cím: 9400 Sopron, Kossuth L. u. 26. Telefon:(+3699) 518 500
Cím: 6721 Szeged, Csongrádi sgt. 15.Telefon:(+3662) 568 300

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088, Budapest, József krt. 6. Postacím: 1428 Budapest, PF: 20. Tel: (1) 459-48-00, fax: 1/210-46-77
Veszprém Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály,
Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím:
8200 Veszprém, Budapest út 3-5.  Postacím: 8210,Veszprém, Pf. 218.
Telefon: +36 88 550 510  E-mail: fogyved_kdf_veszprem@nfh.hu

Békéltető testület

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Tel: (88) 429-008  E-mail: vkik@veszpremikamara.hu

Bírósági fórum

Tapolcai Járásbíróság
Cím:
8300 Tapolca, Köztársaság tér 4.
Postacím: 8301 Tapolca, Pf. 140.
Telefon: 87/412-411
E-mail: birosag@tapolca.birosag.hu

Panaszkezelés feltételei

  • Panasz bejelentés, intézés:
    Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatásainkkal kapcsolatosan felmerült észrevételeivel, panaszával a szolgáltatót a meghírdetett elérhetőségeken telefonon és írásban is keresheti. Szolgáltató és ügyfél a szerződésnek megfelelően megállapodnak abban, hogy a vitás kérdéseket egymás között kísérlik meg rendezni. Ha a felek egymással nem tudnak megegyezni, a szolgáltatói szerződésből eredő vitájuk ügyében a területileg illetékes Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez, vagy Hírközlési Hivatalhoz, a Gazdasági Versenyhivatalhoz, a Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testülethez illetve a területileg illetékes bírósághoz fordulhatnak jogorvoslatért. Ha az előfizető a hibás teljesítéssel kapcsolatos szolgáltatói állásfoglalást vitatja, a területileg illetékes hírközlési felügyelettől kérheti, hogy nyilatkozzék a szolgáltató által végzett hiba-megállapítás és hibajavítás megfelelőségéről. A szolgáltató mindenkori székhelye szerint hatáskörrel rendelkező illetékes városi bíróság jogosult eljárni a szolgáltatói jogviszonyból eredő jogvitákban.

     

  • A Szolgáltatás minőségével kapcsolatos viták rendezésének módja:
    Ha az Előfizető nincsen megelégedve a szolgáltatás minőségével, ennek bejelentésekor – amennyiben a szolgáltató a bejelentésben állítottakkal nem ért egyet – jogosult hatósági-, vagy független műszaki szakértőket felkérni a meg nem felelés igazolására. A hatósági-, vagy független műszaki szakértői vizsgálat végzésekor a szolgáltató jogosult jelen lenni. E személyek jegyzőkönyvben rögzített véleményét (mérési eredményeket) a szolgáltató köteles a meg nem felelés előfizető részéről történő igazolásául figyelembe venni. A Szakértő költségeit utólagosan az a fél köteles viselni, akinek állításai valótlannak bizonyultak.

A panaszok megtételének, kivizsgálásának feltételeiről valamint a vizsgálat eredményéről való értesítés módjáról a jelen honlapon közzétett Általános szerződési feltételek 7.3 pontja rendelkezik.

Az Előfizetők Bejelentéseiket, Panaszaikat megtehetik az ügyfélszolgálaton személyesen, továbbá írásban, elektronikus úton tett vagy eljuttatott, valamint telefonon vagy üzenetrögzítőn, illetve telefaxon tett bejelentés útján. Az Előfizető által előterjesztett bejelentést, illetőleg Panaszt a Szolgáltató nyilvántartásba veszi. A Szolgáltató köteles gondoskodni arról, hogy ügyfeleit, azaz a szolgáltatást igénybevevő Előfizetőket, Igénylőket, stb., a Szolgáltató által megadott ügyfélszolgálati időben indokolatlan várakozás nélkül kiszolgálja. A Szolgáltató a nyilvántartásba vett Bejelentést, illetőleg a Panaszt – amennyiben arra mód van – azonnal, de legkésőbb 30 napon belül megvizsgálja és a bejelentés módjának megfelelő módon a jogszabályi előírások betartásával az Előfizetőt értesíti. Amennyiben a Szolgáltató az Előfizető Panaszát elutasítja, Szolgáltató köteles az Előfizetőt írásban arról tájékoztatni, hogy Panaszával- annak jellege szerint- mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató köteles megadni az illetékes hatóság, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét. Az Előfizető kérésére a Szolgáltató biztosítja, hogy az Előfizető az adatkezelési szabályok figyelembevételével, a kezelt adatok törléséig díjmentesen megismerhesse az általa fizetendő díjak számításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatást.