GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

ÁLTALÁNOS

Szolgáltatási területünkön a mikrohullámú szolgáltatás alapját képező gerincről kapják a jelet az átjátszók, melyek vevő és szektor (sugárzó) antennákkal vannak felszerelve. Egy adott telepítési cím bekötésének alapvető feltétele valamelyik átjátszóra való tiszta rálátás, mellyel garantálható a szolgáltatás stabil működése.

A Widenet mikrohullámú rádiós internet a lefedettségi területünkön belül azokon a helyeken is elérhető, ahová más hagyományos szolgáltató már nem juthat el. Természetesen a rádiós internet kiépítésének is lehetnek korlátai, azok a tereptárgyak, amelyek akadályozzák a rádiós jelek haladását (domb, épület, fa).

Szolgáltatási területünkön ezért, amennyiben szükséges, munkatársaink díjmentes felmérést végeznek az Ön otthonában, hogy a szolgáltatás biztosan kiépíthető-e. Amennyiben a szolgáltatás kiépíthető, úgy sor kerülhet a szerződéskötésre.

Az egyes eszközök (ügyfél, bázis) alacsony sugárzást bocsájtanak ki, az egészségre nem ártalmasabb, mint a mobil technológia, máskülönben nem is engedélyeznék a forgalomba hozatalt. Egy, a fülünkön lévő mobiltelefon teljesítményének 1/10-ede, 1/20-ada a kibocsájtott sugárzás, ráadásul ez a tetőn kívül, irányított antennák által működik, így a házban mérhető jel is alig van.

Az időjárás nem zavarja a szolgáltatást, rossz, ködös, esős időben is megbízhatóan működik, legfeljebb egészen extrém időjárási helyzetben ( lokálisan 30-50 mm csapadék hullik nagyon rövid időn belül, vagy orkánerejű szél elfordítja, eldönti az antennát) fordulhat elő, hogy a sávszélesség lecsökken, vagy a kapcsolat megszakad.

Kollégáink a telepítési címen megkeresik azt az ideális helyet (tetőn, oldalfalon, kéményen), ahonnan megfelelő jelszinttel (nagyobb mint -70dB) köthető a szolgáltatás. Oda egy kb. 20 cm átmérőjű rádiós berendezést szerelnek fel, amiről a lakáson belül SFTP kábellel vezetékezik le az internetet. Tv szolgáltatás esetén a szükséges beltéri eszköz/ök ill. MinDig TV-nél a vételhez szükséges antenna kerül beszerelésre. A telepítés során felszereljük az eszközöket, kiépítjük a kábelezést és méréseket végzünk a felépített kapcsolaton.

Nincs. A díjak honlapunkon az adott szolgáltatások mellett találhatóak.

A megrendelésétől számított 15 napon belül, vagy az előfizető által az előfizetői szerződésben megjelölt későbbi időpontban, de legfeljebb a szerződés megkötésétől számított 3 hónapon belül a szolgáltató köteles a szolgáltatás nyújtását megkezdeni, amennyiben műszakilag megvalósítható a bekötés. Általában a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül tudjuk teljesíteni a kiépítést.

Egy átlagos bekötés kb. 1,5-2 óra időtartamot igényel. Bonyolultabb bekötés esetén a felméréskor kollégáink pontos tájékoztatást nyújtanak a várható időtartamról.

Igen. Az aktuális díjakat honlapunkon az egyes szolgáltatásoknál megtalálja.

Áthelyezést írásban (levél vagy email) vagy rögzített ügyfélszolgálati vonalon kezdeményezhet. Az áthelyezésért kiszállási és munkadíjat számolunk fel, melynek aktuális díjait honlapunkon az ÁSZF-ben és az egyes szolgáltatásoknál megtalálja.

SZÁMLÁZÁS

A havidíjat előre számlázzuk.

  • Banki utalás, állandó utalás
  • Csoportos beszedési megbízás
  • Ügyfélszolgálati irodáinkban személyes befizetésre is van lehetőség készpénzben és bankkártyával egyaránt.

A csoportos beszedési megbízás az olyan rendszeresen felmerülő szolgáltatói számlák és díjak kiegyenlítésére szolgál, mint például az internet szolgáltatás. Csoportos beszedési megbízás esetén Ön felhatalmazást ad pénzintézetének, hogy az Ön által adott megbízás alapján automatikusan intézkedjen az internet/tv számla határidőre történő kiegyenlítéséről.
A Widenet Kft. az aktuális számla elkészítését követően az Ön meghatalmazása alapján kezdeményezi számlavezető bankjánál, hogy az internetszámla ellenértéke bankszámlájáról kiegyenlítésre kerüljön.

Az aktuális számla kiállításának dátuma + 5 munkanap a terhelés napja. Ez általában az aktuális hónap 2. hetére esik.

A számla befizetési határidejének lejárata előtt többször figyelmeztető e-mailt, majd SMS-t küld a rendszerünk. Amennyiben mégis elmarad a számla befizetése, akkor 30 napot meghaladó tartozás esetén a rendszer automatikusan korlátozza a szolgáltatás igénybe vételét, mindaddig, amíg a befizetés jóváírásra kerül.

INTERNET + TV

Megfelelő eszköz segítségével egyidejűleg több számítógép is csatlakoztatható az internetre, ehhez wifi router szükséges. Ezek az eszközök nem tartoznak a bekötési alapcsomagba, külön megvásárolhatóak tőlünk vagy bármely más boltban. Tapasztalataink alapján ehhez a Mikrotik, TP-Link által gyártott routereket javasoljuk. Amennyiben tőlünk vásárolja meg a routert azt a telepítéskor a kollégáink ingyenesen felkonfigurálják. További előnye ennek a megoldásnak, hogy ezeken a routereken lehetséges távolról ügyfélszolgálati segítséget nyújtani egy esetleges hiba esetén.

Optikai TV szolgáltatásunk esetén koaxiálisan akárhány felé osztható, háztartáson belül. Sweet TV esetén egy előfizetéshez maximum 4 egyidejű stream használható.

A beltéri egységek a szolgáltató tulajdonában maradnak, megszüntetés esetén vissza kell azokat szolgáltatni.

A rendeltetésszerű használat mellett történő meghibásodást – amennyiben tőlünk bérli az eszközt- díjmentesen javítjuk. Folyadék általi vagy mechanikai behatásból eredő sérülés illetve túlfeszültségből eredő sérülés esetén a beltéri egység cseréje vagy javítása nem díjmentes. A megvásárolt eszközök garancián túli javítása, illetve cseréje díjköteles.

Tel./Sms: 06-30/539-5555, 06-87-777-777
Hétfőtől –Péntekig: 8:00-16:30 Szombattól-Vasárnapig: 9:00 – 15:00
E-mail: info@www.widenet.hu, szamlazas@www.widenet.hu
Irodánk ügyfélfogadási idején belül személyesen is megteheti.

Lakossági ügyfeleknek a bejelentéstől számított 72 órán belül javítjuk, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy a hibát mielőbb elhárítsuk, ez a gyakorlatban egyszerűbb esetekben1-2 órán komolyabb meghibásodás esetén kb. 1 napon belüli javítást jelent.

A villámlás az elektronikus eszközök egyik fő ellensége. Az internet szolgáltatáshoz használt tetőre/kültérre szerelt CPE (szolgáltatói hálózat, kliens oldali) eszközök és a házban lévő routerek, könnyedén tönkremehetnek egy-egy nagyobb villámlással járó zivatar során.

A legtöbb esetben ezt az elektromos hálózat felől érkező a villám által generált túlfeszültség okozza, így a legjobb védelem, ha már vihar előtt áramtalanítjuk a berendezéseket. Ez sajnos nem minden esetben megoldható, de ha elérhető helyen van a tápegység vagy az elosztó és látjuk, hogy jön a zivatar, akkor az áramtalanítással megelőzhetjük a kárt.

Az ügyfél oldali CPE eszközök ára átlagosan 30 000 Ft körül alakul, a routerek 5-10 ezer forintba kerülnek, így egy vihar esetén 40 000 Ft kár is keletkezhet csak az internetes eszközökben a javítási költségek nélkül. Jó alternatívát jelenthetnek – különösen ott ahol nincs lehetőség az áramtalanításra – a különböző túlfeszültség védő megoldások.

TELEFON

A szolgáltató analóg telefonkészülék csatlakozási lehetőséget biztosít, az analóg készüléket az ügyfél szerzi be magának.

Igen, hálózaton belül a telefonszolgáltatásunkkal díjmentesen beszélhet.

Kapcsolási díj nincs.

A havidíjat előre, a telefon forgalmi díját utólag számlázza a Triotel Kft., amely az internet számlájával együtt kerül postázásra.

Másodperc alapú a számlázási egység.

Igen, más szolgáltatónál működő vezetékes telefonszámát megtarthatja a velünk történő szerződéskötése során.

Tel./Sms: 06-30/539-5555, 06-87-777-777
Hétfőtől –Péntekig: 8:00-17:00 Szombattól-Vasárnapig: 9:00 – 15:00
E-mail: info@www.widenet.hu, szamlazas@www.widenet.hu
Irodánk ügyfélfogadási idején belül személyesen is megteheti.

Lakossági ügyfeleknek a bejelentéstől számított 72 órán belül javítjuk, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy a hibát mielőbb elhárítsuk, ez a gyakorlatban egyszerűbb esetekben1-2 órán komolyabb meghibásodás esetén kb. 1 napon belüli javítást jelent.